خبرهای داغ:

جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در سرخه برگزار شد

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت حجت ابن الحسن العسگری (ع) جشنی با عنوان میلاد منجی با همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حوزه کوثر و پایگاه بسیج طلاب نجمیه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه جشن میلاد همراه با کارگاه خانواده با موضوع  همسرداری با سخنرانی معصومه ذوالفقاری مدیر حوزه علمیه خواهران عصمتیه سمنان در فرهنگسرای باران برگزار شد.

ذوالفقاری در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با بیان اینکه نظام خانواده، یک نهاد اساسی و محوری در جامعه است و به عنوان هستۀ اولیه برای سایر نهادهای اجتماعی به شمار می رود، اظهار کرد: خانواده پیوند عمیق و پایدار جسمی و روحی چند فرد برای زیستن در فضای واحد است و بدون تحقّق این پیوند، خانواده معنایی ندارد. قوام این بنا به میزان پیوند اعضای آن بستگی دارد.

 او با اشاره به اینکه محبت و احترام از راه های تحکیم اعضای خانواده است، افزود: یکی از راه های بسیار مهم و شاید کلیدی ترین در زندگی های خانوادگی، شناخت است، دوم کیمیای محبت، همه ی انسان ها دوست دارند محبوب دیگران باشند و سوم صبر است.

لازم به ذکر است اهدای هدیه به نونهالان مهدوی، همخوانی دعای آل یاسین، اجرا گروه سرود، اجرا نمایش و همخوانی سرود سلام فرمانده ۲، مسابقه مادر دختری، پاسخ به سوالات شرعی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در پایان مراسم از بانوان برتر در جشنواره قرآن و عترت بسیج و داوران و مسئولین برتر ورزشی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها