خبرهای داغ:

از اهدا جوایز به دختران مهدوی تا برپایی ایستگاه صلواتی در سرخه

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری ایستگاه صلواتی با همکاری نوگلان حسنی و اهدا جوایز به دختران حاضر در نماز جماعت در جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت جشن ولادت حضرت مهدی (عج) مسجد و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) فضاسازی و برنامه های شاد و متنوعی در آن برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج و عضو هیئت امنا مسجد در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت نیمه شعبان فضاسازی پایگاه و مسجد با یاری بسیجان و اهالی محله انجام و ایستگاه صلواتی و نقاشی توسط با مشارکت نوگلان حسنی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.

او افزود: این ایستگاه صلواتی در شب میلاد و روز نیمه شعبان برپا و با توزیع شیرینی، شربت و آش بین عابرین و خودروهای در حال عبور همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین مراسم احیا شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد با مداحی محمد امین جمال و مناجات خوانی حجت الاسلام والمسلمین جلالی برگزار شد.

جلال با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد در مسجد گفت: مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در مسجد با حضور نمازگزاران برپا و در طی این مراسم هدایایی به هم نامان حضرت مهدی (عج) اهدا و بادکنک بین کودکان حاضر در جشن ولادت توزیع شد.

او اضافه کرد: همچنین به مناسبت نیمه شعبان و به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه کلاس آموزش ریاضی پایه نهم در پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) اذعان داشت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) به دختران حاضر در نماز جماعت هدایایی اهدا و حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی در مسجد برپا شد.

جلال یادآور شد: همچنین جشن هیئت جوانان و جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) امشب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی با نوای محمد امین جمال و حسین ادهم در کانون کمیل بن زیاد (ع) این مسجد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها