خبرهای داغ:

طرح دختران علوی مادران فاطمی در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برپایی طرح دختران علوی مادران فاطمی همراه با غرفه نقاشی به مناسبت نیمه شعبان در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۵۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نیمه فرخنده شعبان موکب ایستگاه صلواتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در فضای بیرونی پایگاه برپا شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در خصوص جزئیات و نحوه اجرای برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان در شام میلاد و در روز ولادت موکب ایستگاه صلواتی همراه با ایستگاه نقاشی در فضای بیرونی پایگاه با مشارکت خواهران بسیجی با یاری خیرین برپا و از عموم مردم پذیرایی شد.

او افزود: همچنین در روز نیمه شعبان با همکاری مهد قرآنی فرشته های آسمانی پایگاه، مهد آدینه ستاد نماز جمعه شهرستان سرخه و هیئت زینب کبری (س) موکب ایستگاه صلواتی و ایستگاه نقاشی برای کودکان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در این ایستگاه کودکان ضمن رنگ آمیزی نقاشی های مرتبط با این روز با بسته بندی هایی تهیه شده به همت حلقه شهید محمدرضا احسانی و اعضای شورا پذیرایی شدند.

فیض ادامه داد: همچنین در این غرفه نوجوان بسیجی نازنین زهرا حسنان در زمینه نیمه شعبان و امام زمان (عج) قصه گویی و روایتگری کرد.

او با اشاره به اجرای گروه سرود مهد فرشته های آسمانی در این غرفه گفت: طرح دختران علوی مادران فاطمی و زیست عفیفانه با اهدای گیره و بستن شال در راستای امربه معروف انجام و در خصوص زیبایی حجاب و عفاف با دختران و بانوان گفتگو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها