خبرهای داغ:
فرماندار پاوه گفت: آنجایی که تبلیعات دشمن زیاد شد و می پنداشتند که کار تمام شده است، ما محکمتر از گذشته حاضر شدیم که با هوشیاری و بصیرت بالای مردم ایران، این نتیجه عاید و حاصل شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۳۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان پاوه در نشست کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور امام جمعه پاوه، رئیس سازمان ، مدیر کل سازمان استان، فرماندهان نظامی ناحیه و انتظامی پاوه و کارکنان این اداره در سالن جلسات برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: خداوند متسضعفین را به عنوان پیشوایان و وارثان اصلی زمین معرفی می کند، خوشا به سعادت شما که در این سازمان خدمت به کسانی می کنید که تحقق و عینیت ایه قرانی است.

وی افزود: خدمت در کمیته از سر صدق و اخلاص بوده و دوران مدیریت اقای بختیاری و تیم همراه در کمیته امداد، طلایی ترین دوران این سازمان بوده است.

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: در شهرستان پاوه به واسطه عملکرد خوب مدیران، ما جناب اقای شیخ الملوک را به عنوان مدیر جهادی معرفی کردیم که زحمات ایشان هم برگرفته از کارکنان این سازمان است.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به پاوه و معرفی ماموستا قادری به عنوان مدیر میدان از جانب ایشان گفت: شهادت می دهم که خطبه های نماز جمعه ماموستا قادری و دانشمند، یک اپسیلون در دفاع از اتقلاب و ولایت و مردم و خواسته های مردم در هیچ خطبه ای فروگذار نبوده است.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب ادامه داد: آنجایی که تبلیعات دشمن زیاد شد و می پنداشتند که کار تمام شده است، ما محکمتر از گذشته حاضر شدیم که با هوشیاری و بصیرت بالای مردم ایران، این نتیجه عاید و حاصل شد.

رستمی در پایان گفت: این مردم همواره پای انقلاب بوده و هستند و شایسته هر نوع خدمتی هستیم و ما تمام وقتمان را جز صرف خدمت به مردم وقف نمی کنیم.

ارسال نظرات