حرکت ما باید در مسیر نورانی انقلاب اسلامی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در آیین اختتامیه رویداد راه در استان البرز با بیان اینکه حرکت ما باید در مسیر نورانی انقلاب اسلامی باشد، گفت: دراین میان مساجد و هیات ها نقش پررنگی دارند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۳۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، در آیین اختتامیه رویداد راه در استان البرز که در سالن اجتماعات امامزاده طاهر علیه السلام برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اراده‌های الهی این است که خداوند منان مستضعفین عالم را حکمران و وارث زمین قرار دهد، گفت: جهاد و جنگ میان حق و باطل از ابتدای خلقت با سبک و سیاق متفاوتی بوده است، امروز سلاح‌ها و علومی هستند که دست به دست هم داده‌اند تا یکسری از مردم زیر چرخ دهنده‌های آن ضعیف تر شوند.

وی با اشاره به اینکه اراده خداوند بر این است که این بازی به هم بخورد، یادآور شد: گروهی باید آستین‌ها را بالا بزنند، همچون امام خمینی ره که آمد تا جریانی را مستقر کند و فساد وقت را کنار بزند‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه تغییراتی که استکبار در عالم جاری کرده است نباید در دستور کار نظام اجرایی باشد، تصریح کرد: انتقاد ما این است، هر زمانی که این انقلاب اسلامی به باورها و عقاید خود پافشاری کرد پیروز شد، جنگ تحمیلی یکی از آنهاست. جایی که مردم ایستادند و مقابله کردند با دشمن، جریان امروز هم همین است.

ولایی برحق ضمن تاکید بر اینکه حرکت ما باید در مسیر نورانی انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: مساجد، هیا‌ت‌ها و مجموعه‌های دینی در این میان نقش پررنگی دارند، تلاش این گروه در زمان بحران‌هایی مثل سیل و زلزله و کرونا بیانگر همین است.

وی با بیان اینکه اگر رویکرد استکبار قرار بود مثمر ثمر باشد در کشورهای غربی به نتیجه می‌رسید، اضافه کرد: چه کنیم که این تشکل‌ها حرکت خود را به سمت جلو پیش ببرند، یکی از راه‌ها این است با ایجاد ظرفیت یک تبادل ایده و ظرفیت داشته باشیم تا خلاقیت‌های این مجموعه‌های فرهنگی-مذهبی بیان شود.

این مقام مسؤول در ادامه به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در رویداد راه اشاره کرد و گفت: طی این رویداد، کارهای مختلفی که در گوشه گوشه این استان در حال انجام است طی یک ماه گذشته مرور شد و ۱۸۵ شرکت کننده داشتیم، از این میان بیش از ۵۰ هیات در پیش رویداد ارائه داشتند و ۲۰ مورد به مرحله داوری و منتوری رسیدند.

ولایی برحق با بیان اینکه برخی از ایده‌ها بی مثال بود و باور آن برای اذهان عمومی تعجب برانگیز است، اظهار کرد: این ۲ روز افتخاری است برای ما و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت تمامی هیات‌های مذهبی در سطح استان برخوردار شویم.

پایان پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها