خبرهای داغ:
تبریز- -کاروان راهیان نور شهید اوجاقی هوراند به استعداد 95 نفر شامل دو دستگاه اتوبوس به سمت مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۵۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

فرمانده سپاه هوراند در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت برنامه‌های راهیان نور افزود: امروز نسل دوم انقلاب بیش از هر چیزی باید با آرمان‌های این نظام مقدس آشنا و جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی پای کار باشد.

حقیقت با بیان اینکه راهیان نور، رابط بین نسل‌ها است اضافه کرد: ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می‌گردد که آرمان‌هایی که نسل‌های اول انقلاب داشتند نیز به شکلی به نسل‌های حاضر منتقل شود،

وی در ادامه بیان کرد: هر فکر و هر مکتبی برای آنکه بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان‌هایش و ترویج و زنده نگه داشتن آن‌ها دارد، قطعاً شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است، لذا باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود، اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می‌تواند باشد.

حقیقت شهدا را چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها دانست و افزود: همواره کمک و مدد از شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی بوده است و در حقیقت نظام مقدس اسلامی به‌واسطه شهدا، دستاوردهای مختلفی داشته است و بر همین اساس باید بدانیم این دستاوردها حاصل خون، تلاش و فداکاری شهدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنج و سرمایه بزرگی است و یادمان‌های دفاع مقدس نمونه‌ای از جواهرات این گنج بزرگ هستند که مورد استقبال مردم و جوانان قرارگرفته است.

 

ارسال نظرات