ساخت ۲۰ مجموعه مادر و کودک در تبریز

تبریز- شهردار تبریز از ساخت و راه اندازی ۲۰ مجموعه مادر و کودک طی شش ماه نخست سال آینده در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۲۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در هشتمین جلسه از سومین دور قرار‌های خدمت شهرداری تبریز که در حوزه شهرداری منطقه ۵ تبریز برگزار شد اظهار کرد: احداث ۲۰ مجموعه مادر و کودک در ادامه برنامه‌های شهرداری تبریز در راستای تحقق شهر دوستدار کودک انجام می‌گیرد.

وی در خصوص توسعه آرپا دره‌سی طی سال آینده تصریح کرد: یکی از مناطقی که سال آینده رونق خواهیم داد اراضی و تفرجگاه آرپادره‌سی است.

هوشیار با اشاره به احداث زیرساخت‌های آرپادره‌سی افزود: زیرساخت‌های اراضی آرپادره‌سی شامل احداث سه سپتیک و دکل‌های برق‌رسانی انجام شده و ۱۱۰ آلاچیق نیز در این تفرجگاه وجود دارد و همچنین سرویس بهداشتی احداث شده است.

شهردار تبریز یادآور شد: همچنین ۲۵۰ هزار اصله درخت در آرپادره‌سی کاشته شده است.

 هوشیار با تاکید بر اینکه به دنبال حل ترافیک از طریق مسیرگشایی نیستیم گفت: در پنج سال اخیر ۳۵۰ هزار دستگاه خودروی شهری به ۷۵۰ دستگاه افزایش یافته است.

وی با اشاره به لزوم توسعه و افزایش حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: روزانه در سطح تبریز ۷۰۰ هزار نفر با اتوبوس و ۴۰۰ هزار نفر نیز با تاکسی و مترو جابجا می‌شوند.

 هوشیار گفت: تبریز تنها شهری است که با ارائه تسهیلات چهار درصدی به تاکسیرانان در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اقدام کرده و این اقدام در دیگر کلانشهر‌ها رخ نداده است.

شهردار تبریز یادآور شد: ایستگاه ۱۳ خط ۱ مترو سه شنبه هفته آینده به بهره برداری می‌رسد. همچنین پیاده راه شهریار - باغمیشه نیز تا عید تکمیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار