فرمانده لشکر۳ از اعزام دومین کاروان راهیان نور متشکل از خانواده های کارکنان لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان استقبال از این رویداد فرهنگی امسال در مقایسه با سال گذشته ارتقا یافته است.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۹۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن؛ امروز در آیین بدرقه زائران کاروان‌های راهیان نور ارومیه، با اشاره به اعزام دومین کاروان متشکل از خانواده‌های کارکنان لشکر۳ به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: کاروان راهیان نور خانوادگی به استعداد یک دستگاه اتوبوس امروز 20 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی افزود: هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادای احترام به شهدای والامقام و ایثارگرانی است، که در واقع عزت آفرینان حقیقی میهن عزیز و احیاگران اسلام ناب هستند.

سردار آبروشن تصریح کرد: این کاروان ۴۵ نفره در مدت حضور خود از یادمان فتح‌المبین، شط‌علی، اروندکنار، علقمه، نهر خین، شلمچه، شهدای طلاییه و یادمان شهدای هویزه را در برنامه دارند. بازدید خواهند کرد.

فرمانده لشکر۳ در پایان خاطرنشان کرد:  نسل جوان در بازدید از این یادمان ها و مناطق عملیاتی با رشادت ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد

ارسال نظرات