خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

22 اسفند فرصتی برای یادآوری رشادت شهداست

تبریز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با گرامیداشت فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، این روز را فرصتی برای یادآوری رشادت شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جابر ابوالفتح زاده در جمع خبرنگاران بزرگدشت یاد و نام شهدا را وظیفه همگانی دانست و افزود: ادامه راه شهدا پاسداشت یاد و نام آن هاست و امروز باید از این رشادت و ایثار آن ها صیانت کنیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را شاه بیت سیاست های ابلاغی و ترسیمی رهبر انقلاب در پاسداشت یاد و نام شهدا خواند و ادامه داد: ترویج فرهنگ پایداری و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران که سهم بزرگی در این فرهنگ دارند از تاکیدات معظم له است.

ابوالفتح زاده به برنامه های روز بزرگداشت شهدا اشاره و اظهار کرد: مهم ترین برنامه در این روز تجلیل خود شهدا با حضور در گلزارهای شهداست که در آذربایجان شرقی یکهزار و 165 هزار گلزار شهدا وجود دارد که در آن نزدیک به 10 هزار شهید استان آرمیده اند.

وی شعار محوری این روز را «سلام بر شهید» اعلام و بیان کرد: در این روز ضمن حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های آن ها، با خانواده شهدا نیز دیدار خواهیم کرد که این برنامه توسط مردم و مسئولان استان انجام خواهد شد.

ابوالفتح زاده احیای فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس، تکریم جامعه ایثارگری و تلاش برای استفاده از امکانات جامعه و بنیاد برای ارتقای سطح معیشت و رفاه ایثارگران از اهداف بنیاد شهید برشمرد.

وی رفع مشکل مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری را از دغدغه های بنیاد شهید عنوان و بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از فرزندان ایثارگران با تحصیلات عالی بیکار بوده و حتی تعدادی از ایثارگران از نبود مسکن رنج می برند  که تلاش داریم این مشکلات برطرف شود.

ابوالفتح زاده در بخش دیگر سختان خود با قدردانی از اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسانه را مهم ترین بستر در پاسداشت رشادت و ایثار شهدا و ایثارگران و معرفی آن ها به مردم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها