پویش ۱۰۰

کاشت صد نهال در روستای منصوری جنوبی تنگستان

به مناسبت صدمین سالگرد تشکیل جمعیت هلال‌احمر تعداد ۱۰۰نهال باحضور استاندار بوشهر در روستای منصوری جنوبی تنگستان کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۴۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،به مناسبت جشن روز درختکاری و همچنین صدمین سالگرد تشکیل جمعیت هلال‌احمر،باحضور استاندار بوشهر ،تعداد صد نهال در دشت های روستای منصوری جنوبی تنگستان کاشته شد.

دکتر محمدزاده استاندار بوشهر دراین آیین گفت:کاشت هر نهال علاوه بر ایجاد فضایی سبز باعث تقویت فضای حیاتی کشور نیز می شود.
استاندار بوشهر در ادامه افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هر ساله در این روز به شکل نمادین نهالی را می‌کارند تا به عنوان پدر امت، آحاد مردم را به کاشت و نگهداشت درختان فراخوانند و یادآور شوند که «ما از مردم خواهش می‌کنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمّیّت بدهند.
در ادامه مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برکاشت سه نهال توسط هرنفرگفت:به راحتی میتوان در استان بوشهر تعداد یک الی سه میلیون و دویست هزاراصله نهال کاشت.
این برنامه با حضور دهیاری وشورای اسلامی روستای منصوری جنوبی،اعضای جمعیت هلال‌احمر احمر شهرستان تنگستان ،مدیرکل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر وبسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله و همچنین گروه جهادی حوزه روح الله شهر اهرم برگزارشد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات