خبرهای داغ:
مسئول پهنه شمالغرب قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی خبر داد
تبریز-مسئول پهنه شمالغرب قرارگاه محرومیت زدایی جهاد دامپزشکی از حضور جهادگران دامپزشک در مناطق محروم و زلزله‌زده خوی برای خدمات رسانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۶۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پدرام وثوقی گفت: این روزها با وجودی که بسیاری از شبکه‌های خارجی معاند و برخی منافقان داخلی هجمه گسترده‌ای را علیه بسیجیان آغاز کرده اند و نمونه آن را در اغتشاشات اخیر به وضوح مشاهده کردیم، گروه‌های جهادی و نیروهای مسلح همچنان پای کار مردم هستند و آنها را در هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: هم اکنون پس از گذشت نزدیک به ۴۰ روز از وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی و برقراری اسکان موقت ساکنین منطقه، جهادگران بسیجی عرصه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با همکاری قرارگاه استانی آذربایجان غربی اقدام به ویزیت درمان و واکسیناسیون رایگان دام در مناطق محروم و زلزله زده خوی کردند.

وی افزود: رزمایش جهادی دامپزشکی به مدت پنج روز در روستاهای زاویه حسن خان، بدلان، پسک سفلی، باغ رجب و پره بیش از ۶۰۰۰ رأس دام سبک علیه بیماری تب برفکی و ۵۰ سگ بومی علیه بیماری کشنده هاری واکسینه و حدود ۳۰۰ ویزیت و درمان به همراه داروی رایگان انجام شد.

ارسال نظرات