خبرهای داغ:

کاروان‌های راهیان نور بهترین بستر برای جهاد تبیین است

فرمانده سپاه بوکان گفت: کاروان‌های راهیان نور که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، بهترین فرصت برای جهاد تبیین را به دست می‌دهند، که باید از این فرصت استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۱۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمد محمدعلیزاده، فرمانده سپاه بوکان، امروز 22 اسفند در آیین بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: کاروان‌هایی که به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند، بهترین بستر برای جهاد تبیین هستند، که از این فرصت باید حداکثر استفاده را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه، خوشبختانه امسال شاهد اعزام خانواده‌ها به محل یادمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هستیم، ادامه داد: استقبال نسبت به این رویداد فرهنگی در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته است.
 وی کاروان‌های راهیان نور را یکی از بارزترین لایه‌های جهاد تببین دانست، عنوان کرد: امروزه به واسطه فضای مجازی جوانان و خانواده‌های ایرانی شاهد بزرگترین بمباران فرهنگی هستند، که می‌تواند تاثیرات مخربی بر جوانان داشته باشد، که یکی از مهم‌ترین خنثی‌کننده‌های این تهاجم حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و آشنایی با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور همچون کربلای شهدای ایران به عبارتی شلمچه، فتح‌المبین، هویزه، دوکوهه و آشنایی با رشادت‌های شهدا بزرگترین فرصت برای گام برداشتن در زمینه جهاد تبیین است.

علیزاده افزود: این کاروان در قالب یک دستگاه اتوبوس از بوکان اعزام شده، به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح‌المبین، والفجر۸، علقمه، نهرخین، شلمچه، طلاییه و هویزه بازدید کرده و با رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌شوند.

ارسال نظرات