خبرهای داغ:
همدان-فرماندار فامنین گفت: کاهش نارضایتی های مردمی از ادارات در اولویت کارهای سال جدید باشد و نباید شهروندی با نارضایتی از اداره ای خارج شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در شورای اداری شهرستان فامنین اولویت‌های ادارات در روزهای پایانی سال برای افزایش رضایتمندی و پیشرفت شهرستان را اعلام کرد و با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند همت را بیشتر کنید هر کس می‌گوید این کار شدنی نیست او را به کوتاهی متهم می‌کنم، اظهار کرد: توجه به کار مردم و گره گشایی از کار مردم فضیلت بسیاری دارد که قابل بیان نیست و امروز خداوند متعال این فرصت را به ما داده است و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما در معرض ارزیابی و قضاوت هم در جایگاه مسئول و هم در محضر خداوند متعال هستیم، تصریح کرد: مردم قاضی خوبی هستند و درباره کارها خوب قضاوت می‌کنند و خوبی‌ها و کوتاهی‌ها را مورد رصد قرار می‌دهند.

فرماندار فامنین گفت: برای ورود به سال نو ادارات کارهای لازم را انجام دهند و کسی که وارد شهر فامنین می‌شود باید به شهری زنده و بانشاط وارد شود.

وی با اشاره به سفر معاون  اقتصادی استاندار همدان به فامنین افزود: در این سفر اتفاقات خوبی در بحث تامین اقلام تنظیم بازار رخ داد و باید این اقلام به خوبی بین مردم توزیع شود.

حسینی با بیان اینکه در ایام تعطیلات مسئولین باید به کار مردم رسیدگی کنند و شهر حالت تعطیلی در ادارات نداشته باشد، خاطرنشان کرد: ادارات باید عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ را جمع بندی و نقاط قوت و ضعف خود را اندازه گیری کرده و گزارش‌های تهیه شده را به فرمانداری و مردم ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مسئولین در ایامی که توفیق خدمت به مردم را دارند باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و برای کارهایی که انجام نداده‌ایم برنامه داشته باشند؛ با ابتکار عمل می‌توان کارهای بسیاری انجام داد.

فرماندار فامنین گفت: با حضور میدانی مسئولین در بین مردم و استفاده از ظرفیت های موجود کارهای بسیاری می‌توان انجام داد زیرا مشکلات و موانع با حضور میدانی حل می‌شود.

حسینی بر در اولویت قرارگرفتن تشکیل هیئت اندیشه ورز توسط ادارات تاکید کرد و ادامه داد: فامنین مهد ظرفیت‌ها است و لازم است از این عزیزان استفاده کرده و با آنها مشورت کنیم.

وی افزود: شعاری که امروز دولت مردمی دارد باید به معنای واقعی تحقق پیدا کند و ما با حضور در مساجد، ادارات و روستاها این کار را انجام خواهیم داد.

فرماندار فامنین خطاب به مدیران ادارات شهرستان گفت: با رویکردی جدید و برنامه های پیش‌بینی شده جهت پیشرفت شهرستان به سال نو وارد شوید.

وی افزود: کاهش نارضایتی های مردمی از ادارات در اولویت کارهای سال جدید باشد و نباید شهروندی با نارضایتی از اداره ای خارج شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ پور‌رجب فرمانده انتظامی شهرستان و مهندس نظام الاسلامی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فامنین در خصوص مسائل مربوط به ایام اخیر مطالبی عنوان کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات