به مناسبت بزرگداشت روز شهدا؛ جمعی از کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در قالب ۱۲ گروه جداگانه با خانواده شهیدان دیدار کردند و به پاس صبر و استقامت خانواده معزز شهیدان از آنان تکریم و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۰۸
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، به مناسبت بزرگداشت روز شهدا؛ سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی و جمعی از کارکنان در دیدارهای جداگانه ای با خانواده جهادگر شهید غلامحسین نوری و شهید غلامحسن منجم دیدار کردند و به پاس صبر و استقامت خانواده معزز شهیدان از آنان تکریم و تجلیل شد.

 در یکی از این دیدار صمیمی که در معیت فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی انجام شد، همسر جهادگر شهید غلامحسین نوری با بیان کارهای جهادی شهید گفت: بنده از فعالیت های جهادی شهید خشنود و از ته دل با رفتن به جبهه برای ادامه یافتن راه انقلاب رضایت داشتم.

 همچنین رضا نوری، فرزند شهید در این دیدار با بیان خاطراتی از پدر شهید افزود: پدرم با وجود جستجو و تفحص در سال ۸۶ توسط توسط دوستانش هنوز جاویدالاثراست و پیکری تحویل خانواده نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام فرزندان شهید در زندگی به موفقیت رسیداند و این موفقیت را مدیون دعای پدر و زحمات مادرمان هستیم.

رضا نوری در پایان خواستارشد که با صبر و استقامت ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و  سرکشی از خانواده شهیدان استمرار داشته باشد.

در ادامه این دیدارها معاون بازرسی یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در راس هیاتی از خانواده شهید وطن غلامحسن منجم بازدید و سرکشی کردند.

 در ابتدای این دیدار صمیمی سرگرد پاسدار یعقوبی در جمع خانواده شهید منجم بیان کرد: اگر شهیدان حضور مادی در پیش ما ندارند، اما خانواده های این بزرگواران و رسم زندگی اینان الگویی برای ما و آیندگان است.
وی ادامه داد: شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند و می توان از سیره و زندگی خانواده های شهداء ساده زیستی و دنیاگریزی را مشاهده کرد و سرمشق گرفت.

گفتنی است کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی خراسان رضوی در قالب ۱۲ گروه به دیدارها خانواده شهدا رفتند و به رسم یادبود و تکریم و تجلیل هدیه و لوح تقدیری به خانواده آنان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها