فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اکران فیلم سینمایی شهید کاوه در سال ۱۴۰۳ ، گفت: ان شاء الله که بتوانیم در جهت خدمت به مردم و جریان توقف ناپذیر شهید و شهادت و گسترش بخشی از فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس، گام موثری برداریم.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی در دیدار با خانواده سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه که شب گذشته با حضور حجت الاسلام باقری، مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان و نصرپور، رئیس سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در منزل مادر این شهید عزیز برگزار شد، اظهارکرد: یکی از رسالت های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی با تاکید بر اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و خدمت گذاری به خانواده آنان فرصت مغتنمی برای ما مسئولان است، تصریح کرد: ان شاء الله که بتوانیم در جهت خدمت به مردم و جریان توقف ناپذیر شهید و شهادت و گسترش بخشی از فرهنگ غنی ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام گام موثری برداریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دامه داد: شهید محمود کاره در جوانی با داشتن درایت و شجاعت در جایگاه فرمانده تیپ ویژه شهدا، واقعاً نقش بسزایی در برقراری امنیت شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس از خود نشان داد و امیدواریم در مسیر آنان ثابت قدم باشیم.

سردار غیاثی در خصوص اقدامات کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی و ساخت فیلم شهید کاوه ، گفت: قبل از کنگره ملی در استان، شهرستان های بالای ۱۰۰۰ شهید از جمله نیشابور، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر سلسله کنگره های شهدا طی دو سال برگزار می شود و با فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ هم مقدمات کنگره ملی شهدای استان خراسان رضوی و هم فیلم سینمایی شهید محمود کاوه آماده و اکران می شود.

گفتنی است در این دیدار که سردار غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، حجت الاسلام باقری، مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان و نصرپور، رئیس سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی حضور داشتند به مناسبت بزرگداشت روز شهدا و به پاس صبر و استقامت خانواده معزز شهدا از مادر سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه تجلیل و تکریم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها