فرمانده سپاه ساوه خبر داد

اعزام ۱۵۰ ساوجی به سرزمین های نور

فرمانده سپاه ساوه گفت: ۱۵۰ ساوجی در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۹۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار مهدی، فرمانده سپاه ساوه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور ساوجی به مناطق عملیاتی جنوب گفت: راهیان نور به عنوان یک گنج ارزشمند و غنی فرصتی مناسب برای انتقال حماسه‌ها و فرهنگ "ما می‌توانیم" به نسل جدید جامعه است.

وی افزود: پس از پشت سر گذاشتن ویروس کرونا برنامه‌ی اعزام و بازدید از مناطق عملیاتی، امسال به یاری خداوند و عنایت شهدا در حال اجرا است؛ و زائران طی این اردوی ۴ روزه از یادمان‌های شهدای والفجر۸، فتح المبین، طلائیه، دهلاویه، هویزه، شلمچه، فکه و معراج شهدای اهواز بازدید به عمل می‌آورند.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اعزام ۱۵۰ ساوجی به سرزمین های نور تصریح کرد: مناطق عملیاتی، بهترین نقطه زیارتگاهی برای عموم مردم و خانواده‌هاست چراکه این مناطق یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در دوران طلایی دفاع مقدس است.

سرهنگ مهدی خاطرنشان کرد: دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و… مرهون خون شهدا و دفاع و مقاومت جانانه رزمندگان و ایثارگران در آن دوران است و فرهنگ روایتگری دفاع مقدس، برنامه‌ای قوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات