مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری همواره استفاده از نسل جوان و قصر روحانیت در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌ الله محمدی ظهر امروز در دیدار با مسوولان نمایندگی ولی فقیه نواحی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای شهدا  و جانبازان بسیار گرانقدر در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: یکی از حسن‌های جلسات با مسوولان نمایندگی ولی فقیه در رده‌های سپاه استانی آشنایی با ظرفیت‌ها و چگونگی اجرایی شدن برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان است.

 

وی با اشاره به مهمترین شاخص‌های پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های پاسداران خوش طینت و ایمانی قوی و صداقت است که این مهم در بین پاسداران استان گیلان به خوبی صدق می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اجرایی شدن سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص توجه به جوانان و قشر روحانیت در جامعه بیان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری همواره استفاده از نسل جوان و قصر روحانیت در عرصه‌های مختلف به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است لذا در نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان این امر به خوبی در حال انجام است.

دادستان دادگاه ویژه روحانیت در استان گیلان و  قزوین نیز در این مراسم با بیان اینکه روحانیت از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است، اظهار کرد: مردم جامعه روحانیت را بخشی از خود دانسته و همیشه برای این قشر ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبزواری استفاده از جوانان و روحانیت در سپاه را یک اقدامی موثر دانست و گفت: جوانان و جامعه روحانیت نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه دارند که اگر از این ظرفیت استفاده شود می‌توان به موفقیت رسید.


پایان پیام/

ارسال نظرات