رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا گفت: با همراهی مردم، آیین سنتی چهارشنبه آخر سال بدون هیچ مصدومی در مناطق مختلف این شهرستان سپری شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید اصغری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا، طی دو هفته گذشته با توزیع بروشور و با اطلاع رسانی دقیق و مستمر از مخاطرات استفاده از مواد محترقه به دانش‌آموزان، جوانان و والدین آنان، تلاش کرد تا پیشگیری لازم از وقوع هر گونه حادثه در آیین سنتی چهارشنبه آخر سال را به عمل آورد.

وی افزود: از صبح امروز نیز همه عوامل سازمان آتش‌نشانی و ایستگاه‌های این سازمان، با استفاده از تمامی امکانات، در آماده باش کامل به سر برده و ۵ خودروی آتش‌نشانی با استقرار در میداین اصلی و شهرک‌های بالادست، آماده خدمت رسانی به مردم و حادثه دیدگان احتمالی بودند.

اصغری اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده و همراهی مناسب مردم، تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به اماکن مختلف و یا مصدومیت افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا ارسال شده و این آیین سنتی، بدون مصدوم در این شهرستان سپری شد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

ارسال نظرات