خبرهای داغ:
در جلسه سیر مطالعاتی کتاب جهاد تبیین مطرح شد:
چهارمین جلسه سیر مطالعاتی کتاب جهاد تبیین مقام معظم رهبری، با حضور حدادزادگان فرمانده پایگاه و اعضای شورای پایگاه حنانه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

هدف نهایی دشمن اسلام منهای سیاست و حکومت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه، خانم نازک تبار با اشاره به مطالب و محتوای این کتاب روشنگر، بیان کرد: ریشه دشمنی مثلث غربی، عبری و عربی با نظام اسلامی ایران به چند دلیل است که پایبندی به اسلام ناب محمدی، استقلال و پافشاری و قوی شدن اسلام ناب در ایران از مهم‌ترین آن‌هاست.

وی افزود: متفکران غربی، اسلام همراه با حکومت و سیاست را خطر بزرگی برای خود می‌دانند چون چنین حکومتی الگوی سایر حکومت‌ها خواهد شد و این الگو گیری‌ها برای آنان مشکل‌ساز می‌شود.

نازک تبار با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در این بیان داشت: رهبری به‌صراحت در این مطلب بیان کرده‌اند که: امروز دشمن درست در موضع مقابل روشنگری کار می‌کند اوایل انقلاب هم عده‌ای مزدور دست به تحریف حقایق جنگ و تاریخ می‌زدند و دشمنان نظام از آن‌ها تمجید می‌کردند،امروز هم همین‌گونه است و اگر کسی دست به تحریف انقلاب و افراد بزند دستگاه‌های استکباری از او تمجید می‌کنند و این تبیین نیاز دارد، در درجه اول علما ، روشنفکران و  تحصیل‌کرده‌ها مسئول هستند و کسانی که منبری هستند و تریبونی در دست دارند تا حقایق دنیای اسلام را برای مردمی که نمی‌دانند بیان کنند.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها