تجلیل ازنخبه برتر علمی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی

از خبرنگار و نوجوان ۱۷ ساله کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان "نخبه برتر علمی و فرهنگی در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از "نخبگان برتر سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ استان کهگیلویه و بویراحمد" با حضور جمعی از مسئولین و مدیران کل برگزار شد.

در این آیین ،آهو پایدار خبرنگار خبرگزاری پانا و خبرنگار پایگاه خبری آماج خبر و مربی قرآن و فعال عرصه های مختلف (فرهنگی، اجتماعی، مذهبی،علمی، رسانه و...) به عنوان "نخبه برتر علمی و فرهنگی سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱" معرفی و از وی تجلیل به عمل آمد .

آهو پایدار در هنگام دریافت لوح سپاس و هدایای خود، چند لحظه ای پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم گفت:"خداوند بزرگ را شاکرم که این روز ارزشمند نصیبم شد که به عنوان ،یک "نخبه برتر علمی و فرهنگی" برای خانواده گرانقدرم و مردمان عزیز کشورم بالاخص مردم غیور و سربلند استان خودم، استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی بشوم. "

وی در ادامه سخنان خود افزود: انسان با علم و دانش باید بتواند خود را با معنویت به خدا نزدیک کند و ما نخبگان باید، شکرگزار خداوند متعال باشیم که این استعداد ها را به ما عنایت کرده است.

پایدار در ادامه بیان کرد: فراهم کردن زمینه مناسب برای رشد و توسعه شکوفایی استعداد های نخبگان، معرفی آنان به دیگران و بهرمندی از توانشان در عرصه های مختلف از مهم ترین مسئولیت مدیران جامعه برای نخبگان است.

و در پایان، ایشان خود را "سرباز ولایت" معرفی کرد.

یادآور می شود در انتهای این مراسم از ۲۸ نفر از نخبگان و استعداد های درخشان این استان ،با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار