خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان:

معرفت به معنی امام شناسی و به موقع عمل کردن است

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه معرفت به معنی مالک اشتر بودن و عمار بودن است، گفت: معرفت یعنی شهید سلیمانی بودن و به معنی امام شناسی و به موقع عمل کردن است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۸۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع فرهنگیان دبستان دخترانه راهیان کوثر همدان با بیان اینکه اگر تابلو زندگی ما خدا باشد شک نکنیم که پیش خدا عزیز و رستگار می‌شویم، اظهار کرد: خداوند متعال اراده کرده است که  دست مخلوقاتش را بگیرد و به اوج برساند.

وی با بیان اینکه توفیقات الهی در چهار محور اصلی تقوا، شکرگزاری، استفاده از فرصت دعا و نیایش نصیب انسان می‌شود، گفت: «هذا من فضل ربی» به این معنی است که هرچه داریم از عنایات خداوند است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه معرفت ارزشمندترین صفت انسان است، ابراز کرد: امام زمان (عج) از ما شیعیان یک صفت ارزشمند می‌خواهد و آن هم معرفت  است.

وی با اشاره به اینکه انسان بدون معرفت یعنی زندگی پوچ و بی‌خاصیت و بی‌هدف عنوان کرد: معرفت یعنی شناخت دوست از دشمن و به معنی تزریق نور الهی در محیط زندگی است.

مختاری با بیان اینکه معرفت به معنی اخلاق، محبت، امیدواری، تواضع، شکرگزاری و اخلاص و گذشت است، مطرح کرد: معرفت به معنی توکل بر خدا، وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری است و انسانی که معرفت دارد تلاش می‌کند و دارای انگیزه و ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه معرفت به معنی مالک اشتر بودن و عمار بودن است، تأکید کرد: معرفت یعنی شهید سلیمانی بودن و به معنی امام شناسی و به موقع عمل کردن است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان معرفت را قدرت تحلیل داشتن، معامله با خدا و نوکر مردم تعریف و مطرح کرد: افراد با معرفت شبانه روزی برای مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه معرفت یعنی نیت خدایی و اخلاص داشتن، گفت: معرفت به معنی رفتار و منش اهل بیتی داشتن و دنبال آدرس‌های درست رفتن است و آدرس‌های درست همان توحید است.

مختاری معرفت را یاد شهدا و خواندن زیارت عاشورا دانست و یادآور شد: معرفت به معنی قبول شدن در آزمون‌های الهی است.

وی با اشاره به اینکه اگر لذت توحید را نچشیم همه چیز ما به فنا رفته است، خاطرنشان کرد: درک توحید وجود اقدس الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار