رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح‌های انتظامی ترافیکی توسط پلیس در جمعه اخر سال در مبادی آرامستان‌های سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۴۸
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ علی احمد شاهوردی با حضور در برنامه بنه مال صدا و سیمای مرکز ایلام با تبریک پیشاپیش سال نو خدمت همه مردم استان در این باره گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال هستیم، خرید‌های نوروزی شهروندان باعث ازدحام و افزایش ترافیک شهری شده است.

وی اضافه کرد: پلیس با توجه به وظایف ذاتی در این ایام طرح‌های انتظامی ترافیکی ویژه‌ای را در سطح معابر استان به مرحله اجراء گذاشته است.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به نبود زیرساخت‌ها و حجم بالای ترددات خودرویی در شهر ایلام، گفت:از شهروندان انتظار می‌رود از تخلفاتی که باعث ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود اجتناب کنند تا شاهد ترافیک روانی در شهر ایلام باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جمعه اخر سال شهروندان بر اساس سنت حسنه به زیارت اهل قبور می‌روند، گفت:پلیس ایلام در محدوده بهشت رضا با اجرای طرح انتظامی ترافیکی کار روان سازی ترافیکی را انجام می‌دهد و از رانندگان انتظار داریم با توجه به عرض کم جاده ورودی آرامستان خودرو‌ها را درست پارک کنند تا گره ترافیکی به وجود نیاید.

این مسئول انتظامی در بخش دیگری از سخنان اش به مقوله ترافیک اشاره و تصریح کرد:ترافیک یک مقوله چند وجهی است و باید نقص‌های زیرساختی که وجود دارد توسط سازمان‌های دخیل در امر ترافیک شهری رفع شود.

وی با توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت حفظ حریم یکدیگر و رعایت حقوق راهنمایی و رانندگی، گفت:از رانندگان می‌خواهیم از بروز تخلفاتی اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز و حرف زدن با تلفن همراه حین رانندگی اجتناب کنند تا شاهد بروز تخلفات حادثه ساز در سطح جاده‌ها نباشیم.

وی در پایان از همکاری صدا وسیما که نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیک دارند قدردانی کرد و از شهروندان خواست با رعایت حقوق یکدیگر و احترام به قانون نوروزی شاد را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

ارسال نظرات