خبرهای داغ:
تشریح اقدامات پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام در خبرگزاری بسیج:

اشتغالزایی برای ۲۵ خانوار در مشاغل روغن‌کشی کنجد، زنبور داری و پرورش دام/ ارسال ۲۵۰ اقلام بهداشتی، غذایی و گرمایشی بین مردم زلزله زده خوی

غلامی از اشتغالزایی برای ۲۵ خانوار در مشاغل روغن‌کشی کنجد، زنبور داری و پرورش دام سبک و سنگین خبر داد و گفت: متقاضیان مشاغلی خانگی را جهت دریافت وام نیز به صندوق‌های قرض الحسنه بسیج معرفی کردیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۲۹
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

اشتغالزایی برای ۲۵ خانوار در مشاغل روغن‌کشی کنجد، زنبور داری و پرورش دام/ ارسال ۲۵۰ اقلام بهداشتی، غذایی و گرمایشی بین مردم زلزله زده خوی

اسما غلامی فرمانده پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: بسیج در تمام صحنه‌ها در کنار مردم به ویژه در جریان حوادث غیرمترقبه بوده است، این بار هم در حمایت از مردم زلزله زده خوی اقدامات لازم را انجام داده است.

فرمانده پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام از ارسال ۲۵۰ اقلام بهداشتی، غذایی و گرمایشی بین مردم زلزله زده خوی خبر داد و افزود: مردم حضوری پر رنگ در بحث کمک رسانی به این عزیزان هموطن داشته ودارند.

غلامی با اشاره به اینکه گروه جهادی پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام ۱۲ عضو دارد، تصریح کرد: حدود ۴۰ جهادگر هم عضو غیر ثابت داریم که در مقاطع مختلف جهت خدمت رسانی به این گروه اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام، در بحث محرومیت زدایی در حوزه کشاورزی فعالیت دارد، اضافه کرد: جهادگران ما در بحث وجین کردن، جمع آوری محصول، به کشاورزان در مناطق محروم خدمت رسانی می‌کنند.

غلامی از اشتغالزایی برای ۲۵ خانوار در مشاغل روغن‌کشی کنجد، زنبور داری و پرورش دام سبک و سنگین خبر داد و افزود: متقاضیان مشاغلی خانگی را جهت دریافت وام نیز به صندوق‌های قرض الحسنه بسیج معرفی کردیم.

فرمانده پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام ادامه داد: بستر اشتغالزایی در رشته‌های خیاطی و قالیبافی هم برای خانواده‌های نیازمند فراهم کردیم.

غلامی گندم، جو، بامیه و خیار را از محصولات ویژه این منطقه برشمرد و اظهار داشت: در بحث تولید ترشیجات هم فضای اشتغالزایی خانگی را فراهم کردیم.

فرمانده پایگاه کوثر شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام خاطرنشان کرد: خدماتی مانند تهیه داروی رایگان و پرستار را برای یکی از مادران شهدا انجام دادیم.

 

ت/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار