خبرهای داغ:
تشریح اقدامات پایگاه بسیج امام حسین (ع) در خبرگزاری بسیج؛

معرفی۱۵۰ دانش آموز در مسیر طرح شهید بهنام محمدی به مدارس غیر دولتی/ حضور باشگاه فوتبال ستارگان رضوان در مسابقات آسیا ویژن

پور رجب با اشاره به کارنامه ورزشی این پایگاه، تصریح کرد: ما در رشته کیک بوکس مقام کشوری داریم باشگاه فوتبال ستارگان رضوان در مسابقات آسیا ویژن رقابت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۴۴
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

معرفی۱۵۰ دانش آموز در مسیر طرح شهید بهنام محمدی به مدارس غیر دولتی/ حضور باشگاه فوتبال ستارگان رضوان در مسابقات آسیا ویژن

محمد پور رجب معاون علمی و پژوهشی  پایگاه بسیج امام حسین (ع) سپاه ناحیه میثم تمار سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این پایگاه، گفت: این پایگاه با سبقه ۱۰ ساله برنامه‌های فرهنگی را با هدف تحکیم سنگر مقابله با تهاجم نرم دشمن به ویژه در جنگ شناختی در دستور کار خود قرار داده است.

معاون علمی و پژوهشی  پایگاه بسیج امام حسین (ع) سپاه ناحیه میثم تمار سپاه محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس، تصریح کرد: با این اقدام دانش آموزان را جذب بسیج کرده و برای آن‌ها خوراک‌های فرهنگی بر اساس نیاز‌ها و علاقه مندی آن‌ها فراهم می‌کنیم.

پور رجب با تأکید بر اینکه ۱۵۰ دانش آموز در مسیر طرح شهید بهنام محمدی به مدارس غیر دولتی معرفی کردیم، اضافه کرد: مدل این طرح را در قالب برنامه تخصصی در حوزه‌های دیگر هم داریم.

معاون علمی و پژوهشی  پایگاه بسیج امام حسین (ع) سپاه ناحیه میثم تمار سپاه محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ با اشاره به کارنامه ورزشی این پایگاه، تصریح کرد: ما در رشته کیک بوکس مقام کشوری داریم باشگاه فوتبال ستارگان رضوان در مسابقات آسیا ویژن رقابت می‌کند.

پور رجب با هدف تحقق جهاد تبیین مورد تأکید رهبر انقلاب در بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی، سند راهبردی و چشم انداز ۱۰ ساله را داریم، گفت: طبق این نقشه راه در تمام ارسال قدم برمی‌دارم.

معاون علمی و پژوهشی  پایگاه بسیج امام حسین (ع) سپاه ناحیه میثم تمار سپاه محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ اظهار کرد: اقتصاد هم نیاز به مدیرانی انقلابی و توانا و متخصص در بخش‌های مختلف دارد که از نیرو‌های انقلابی جایی غیر از پایگاه‌های سبیج رشد نمی‌کنند واز ظرفیت بسیج استفاده شود.

ت/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار