خبرهای داغ:
تشریح اقدامات پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش در خبرگزاری بسیج؛
عینی با تأکید بر اینکه گلخانه کشت توت فرنگی را در بحث مشاغل خانگی ایجاد کردیم، اضافه کرد: کارگاه سفالگری نیز با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۰۵
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

 اشتغال آفرینی روستایی با راه‌اندازی گلخانه کشت توت فرنگی و کارگاه سفالگری

محمد عینی فرمانده پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش استان گیلان در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گفت: این پایگاه با سقف جمعیتی معادل ۲۱۶ عضو (نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی)، روستایی است و این مهم یکی از مؤلفه‌هایی بود که این پایگاه به عنوان یکی از پایگاه‌های اسوه کشوری معرفی شود.

فرمانده پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش استان گیلان ادامه داد: نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی عضو ثابت این پایگاه هستند و در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجتماعی فعالیت دارند.

عینی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب داریم، تصریح کرد: بستر اشتغال آفرینی را در حوزه‌های مختلف فراهم کردیم.

فرمانده پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش استان گیلان با تأکید بر اینکه گلخانه کشت توت فرنگی را در بحث مشاغل خانگی ایجاد کردیم، اضافه کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بستر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کردیم.

عینی با اشاره به راه اندازی کارگاه سفالگری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان، تصریح کرد: در این زمینه هم اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کردیم.

فرمانده پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش استان گیلان با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی یکی از برنامه‌های ثابت این پایگاه است، افزود: اقدام مختلف در قالب کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

عینی با تأکید بر اجرای طرح شهید سلیمانی در شرایط کرونایی حاکم بر کشور، اضافه کرد: در بحث غربالگری هم خدمت رسانی خوبی در روستا‌های املش انجام شد.

فرمانده پایگاه شهید چمران از حوزه مقاومت امام رضا (ع) سپاه ناحیه املش استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما نگاه ویژه به بیان و ترویج فرهنگ قرآن کریم است، اظهار داشت: ما حافظ قرآن کریم هم در پایگاه داریم و در کل مجموعه این اقدامات در فضای روستایی در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها