خبرهای داغ:
کریمی ترمه دوزی را هنر اصلی شهرستان یزد برشمرد و از اشتغالزایی برای خانواده‌ها در این راستا خبر داد و گفت: یک کارگاه خیاطی هم راه اندازی کردیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۰۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

 ترمه دوزی، هنر اصلی شهرستان یزد در بحث صنایع دستی/ تأسیس کارگاه خیاطی و اشتغال‌زایی برای خانواده‌های نیازمند

فاطمه کریمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شهرستان یزد در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گفت: محور اصلی فعالیت پایگاه ما بر اساس منویات رهبر انقلاب در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شهرستان یزد افزود: برخی محتوا در این رابطه تولید خود پایگاه است و مخاطب اصلی ما بانوان زیر ۴۰ سال هستند و در ابعاد مختلف اطلاع رسانی می‌شود.

کریمی از پخت رایگان "کاچی"، غذای سنتی شهرستان یزد بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد:هدف ترسیم مسیر برای تولد فرزندان سالم در این خانواده هاست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شهرستان یزد با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و گرمایشی به مناطق زلزله زده خوی، اضافه کرد: این اقلام توسط گروه جهادی ما به مناطق زلزله زده ارسال شد.

کریمی با تأکید براینکه ترمه دوزی را هنر اصلی شهرستان یزد برشمرد و از اشتغالزایی برای خانواده‌ها در این راستا خبر داد و گفت: کلاس‌هایی برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شهرستان یزد با اشاره به راه اندازی کارگاه خیاطی، اضافه کرد: ما در این کارگاه برای تعدادی از خانوار‌ها اشتغالزایی کردیم.

کریمی با بیان اینکه کارگاه محصولات عفاف و حجاب را تأسیس کردیم، اظهار داشت: توزیع انبوده هم به مناطق مختلف داریم.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها