خبرهای داغ:
تشریح اقدامات پایگاه بسیج هاجر تهران در خبرگزاری بسیج؛

اشتغالزایی در مشاغل کره گیری، قالیبافی برای دامداران و عشایر سیستان و بلوچستان و کرمان/ اشتغال آفرینی در ۱۵استان کشور با توزیع ۵۵ دستگاه جوجه

موسوی از اشتغال آفرینی در ۱۵استان کشور با توزیع ۵۵ دستگاه جوجه کشی خبر داد و گفت: این خدمات را در مناطق کم برخوردار کشور ارائه کردیم و در بحث بازار فروش هم به این عزیزان کمک کردیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۷۵
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

موسوی فرمانده پایگاه بسیج هاجر حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه امیرالمومنین (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح فعالیت‌های این پایگاه، گفت: اقدامات فرهنگی و جهادی و اشتغال زایی از جمله برنامه‌های ما در این پایگاه است.

فرمانده پایگاه بسیج هاجر حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه امیرالمومنین (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: یکی از اقدامات به ما در این پایگاه در بحث محرومیت زدایی است.

موسوی از اشتغال آفرینی در ۱۵استان کشور با توزیع ۵۵ دستگاه جوجه کشی خبر داد و تصریح کرد: این خدمات را در مناطق کم برخوردار کشور ارائه کردیم و در بحث بازار فروش هم به این عزیزان کمک کردیم.

فرمانده پایگاه بسیج هاجر حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه امیرالمومنین (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی کارگاه دوخت کاور و اشتغالزایی برای ۱٠ مدد جو در منطقه مهرآباد رودهن، اضافه کرد: از طرفی هم با راه اندازی کارگاه‌های خیاطی، قالیبافی برای ۱٠٠ خانوار اشتغالزایی کردیم.

موسوی بیان کرد: با راه اندازی کارگاه سبزی خشک کنی و تولید ترشیجات محلی در شهرستان ورامین اشتغالزایی مستقیم ایجاد کردیم.

فرمانده پایگاه بسیج هاجر حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه امیرالمومنین (ع) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تأکید براینکه اشتغال آفرینی در مشاغل نخ ریسی، کره گیری، قالیبافی و تابلو فرش برای دامداران و عشایر برخی مناطق سیستان و بلوچستان و کرمان ایجاد کردیم، اظهار کرد: این عزیزان در بحث بازار فروش، با مسئولان استانی در ارتباط هستند.


ت/2623
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها