خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

مدیران مشوق‌های بیمه‌ای را از ما درخواست کنند

همدان-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: مدیران باید مشوق‌های بیمه‌ای را از ما درخواست کنند تا ما راهکار  ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۲۳
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، یوسف شعبانی در جلسه بررسی مسائل مشکلات حوزه صنعت و تولیدکنندگان سفال و سرامیک واحدهای صنعتی شهرستان بهار با تقدیر از فرماندار بهار بابت تشکیل جلساتی با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، اظهار کرد: تصمیمات و راهکارهایی که در چنین جلساتی گرفته شود اثربخشي آن بسیار مهم و حائز اهمیت است که خروجی آن باید در راستای نفع مردم و کارفرمایان و کارگران باشد .

وی بیان کرد: اداره کار کارگری نیست، خدمتگزار کار و کارفرما است و همچنین مدافع حقوق کارگر و کارفرما است و حاضریم در حوزه روابط کار شبانه روز برای خروج موضوع ذهن شخصا حضور یابیم، شهرستان بهار یکی از شهرستان‌هایی است که حل اختلاف آن در خود شهرستان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد: مدیران باید مشوق‌های بیمه‌ای را از ما درخواست کنند تا ما راهکار  ارائه دهیم.

وی با تأکید بر راه‌اندازی تشکل صنفی در لالجین گفت: اگر بتوانیم یک تشکل صنفی فعال در لالجین داشته باشیم و حمایت کنیم، باید از موضع تشکل صنفی صحبت‌های خود را بازگو کنیم تا تعاون تأمین نیاز راه اندازی و کارت بازرگانی دریافت و در صادرات و واردات ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات