ساری-فرمانده سپاه کربلا عصر امروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور از اعزام ۱۶ هزار ۷۸۰ مازندرانی از زمان آغاز راهیان تا به امروز ۲۸ اسفندماه به مناطق علمیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۵۴
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

تاکنون ۱۶ هزار و ۷۸۰ مازندرانی زائر کربلای ایران شدند

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز با حضور در یادمان شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور از اعزام ۱۶ هزار ۷۸۰ مازندرانی از زمان آغاز راهیان تا به امروز ۲۸ اسفندماه به مناطق علمیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: امسال هم افزایی خوبی بین مجموعه بسیج استان و نهادها برای اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و بسیج محلات صورت گرفته است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  در راهیان نور می‌توان حکمرانی اسلامی را مشاهده کرد، افزود: مردم با عشق در این منطقه حضور پیدا می‌کنند تا به شادی و آرامش دست یابند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه برای درک فضای معنوی راهیان نور باید در این اردوها و سفر شرکت کرد،ادامه داد:فضای معنوی شهدایی در اردوهای راهیان نور حاکم است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه  با اشاره به اینکه سفرهای راهیان نور بسیار جذاب و پرخاطره است،خاطرنشان کرد: رسم زندگی شهدایی در اردوهای راهیان نور به نسل‌های مختلف منتقل می‌شود و برای انتقال تربیت دینی به فرزندان باید به اردوهای راهیان نور سفر کرد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه بسیاری از زائران برای تجدید میثاق با شهیدان به راهیان نور اعزام شدند، گفت:  اقتدار، عزت و شکوه امروز به برکت شهیدان والامقام است .

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  شهیدان با خودسازی ، مزد شهادت دریافت کرده اند، تاکید کرد:باید رسم شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها