خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از برترین های شبکه تربیتی بسیج و مسابقات قرآنی در ناحیه مقاومت بسیج گتوند برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۹۹۶۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

سرهنگ پاسدار علی جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج گتوند گفت : ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا پایگاه‌های مقاومت بسیج با راه‌اندازی واحدهای قرآنی به ترویج قرآن در بین نوجوانان و جوانان بپردازند. اگر قرآن در سطح جامعه گسترش پیدا کند باعث هدایت انسان‌ها خواهد شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند ادامه داد: برگزاری جشنواره صالحین در حقیقت تشکر و قدردانی از فعالیت‌های عزیزان بسیجی در حلقه‌های صالحین و تربیت امر نوجوانان وجوانان می‌باشد و الا در مقابل زحماتی که آن‌ها می‌کشند کار ناچیزی است.

 

او افزود: قرآن ذکر است و باعث بیداری قلوب انسان‌ها و هدایت آن‌ها به سمت خداوند تبارک و تعالی می‌شود. 

 

در ادامه حجت‌الاسلام مصطفی مرادی مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی( ع )گتوند اظهار کرد که مساجد و پایگاه‌های مقاومت ظرفیت هستند ما باید این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و آن‌ها را تقویت کنیم. حلقه‌های صالحین بهترین ظرفیت برای تربیت قرآنی و اسلامی نوجوانان و جوانان ما می‌باشد. مقام معظم رهبری می‌فرمایند: باید از هر فرصتی برای کار فرهنگی تمیز و قشنگ استفاده کرد، ما هم باید از این فرصت ماه مبارک رمضان برای جذب بسیجیان به مساجد و حلقه‌های صالحین و حلقات قرآنی استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام مرادی افزود : قرآن نور است و نور باعث روشنایی است. اگر بر چیزی تابیده شود باعث روشنایی و هدایت آن می‌شود. اگر نور قرآن در جامعه ما منتشر شود باعث روشنایی و هدایت جامعه ما می‌گردد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها