خبرهای داغ:

اعزام کاروان سپاه هندیجان به یادمان شهدای والفجر ۸ +فیلم

فرماندهی و پرسنل و بسیجیان پیشکسوت رزمنده و بسیجیان حوزه و پایگاه به همراه روابط عمومی وتبلیغات و بسیج رسانه از یادمان شهدای عملیاتی والفجر ۸ اروندکنار درقالب کاروان راهیان نور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۹۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

اعزام کاروان سپاه هندیجان به یادمان شهدای والفجر ۸ +فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جانشین  فرمانده سپاه ناحیه هندیجان با اشاره به حضور رزمندگان پیشکسوت بسیجی و دیگر بسیجیان در  یادمان شهدای عملیاتی والفجر ۸ اروندکنار گفت:  ترویج فرهنگ ایثار درمیان نوجوانان و جوانان جامعه و آشنایی با رشادت ها و بازگویی خاطرات و وصیت نامه های شهدا وظیفه ماست.

 

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده اظهار داشت : برای آشنایی هر چه بیشتر با رشادت ها و عملیات غرور آفرین والفجر۸ تعدادی از پرسنل و بسیجیان رزمنده و دیگر قشرها با اتوبوس و خودروهای سواری به مدت یک روز در قالب کاروان بازدیدی از منطقه عملیاتی والفجر ۸ همراه با نماز جماعت و صرف نهار و بازگویی خاطرات برنامه بازدید انجام گرفت.

 

وی افزود : مناطق عملیاتی جنوب از جمله یادمان شهدای عملیاتی والفجر ۸ اروندکنار آثار دوران دفاع مقدس و دیگر برنامه های متنوع فرهنگی دراین منطقه وجود دارد که مورد استقبال کاروان های راهیان نور سراسر کشور قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها