خبرهای داغ:
تشریح خدمات قرارگاه ملی جهادی کربلا کرمان در خبرگزاری بسیج:

آبرسانی به پنج روستا در مناطق کم برخوردارانجام شد/ پیش بینی خدمات دندانپزشکی رایگان به هزار نفر در مناطق کم برخوردار

بزرگیان با اشاره به خدمات عمرانی قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان، آبرسانی به پنج روستا، احداث و تکمیل مسجد در ۷ روستا، ساخت کلاس در بحث توسعه زیرساخت آموزشی در مناطق کم برخوردار استان، را از جمله این خدمات عمرانی برشمرد و گفت: کلنگ زنی احداث یک مدرسه ۶ کلاسه را انجام دادیم، که ان‌شاءالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۹۸
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

امیر بزرگیان مسئول قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این پایگاه، اظهار کرد:هزار و ۶۰۰ جهادگر در قالب ۳۵ گروه جهادی در مجموعه این قرارگاه مشغول فعالیت هستند و اقدامات عمرانی، فرهنگی، پزشکی، محرومیت زدایی، دامپزشکی، پزشکی، ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به خدمات عمرانی قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان، آبرسانی به پنج روستا، احداث و تکمیل مسجد در ۷ روستا، ساخت کلاس در بحث توسعه زیرساخت آموزشی در مناطق کم برخوردار استان، را از جمله این خدمات عمرانی برشمرد و تصریح کرد: کلنگ زنی احداث یک مدرسه ۶ کلاسه را انجام دادیم، که ان‌شاءالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

بزرگیان با اشاره به نهال کاری به عنوان یکی از برنامه‌های قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: این نهال ها"خرماه این اقدام در بحث رونق معیشت و کسب و کار مردم در این مناطق هم بسیار تأثیرگذار است.

تیم‌های کامل تخصصی در رشته‌های دندانپزشکی،زنان و زایمان، گوارش، عمومی را به مناطق محروم اعزام می‌کنیم.

وی با تشریح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان، گفت:تیم‌های کامل تخصصی در رشته‌های دندانپزشکی، روانشانسی، زنان و زایمان، گوارش، عمومی و مشاوره را به مناطق محروم اعزام می‌کنیم و خدمات رایگان به مردم عزیز ارائه می‌دهند.

 

مسئول قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان از ساخت مجموعه قرارگاه کربلا در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه در شهرستان قلعه گنج احداث خواهد شد.

ویزیت دندانپزشکی رایگان هزار نفر در مناطق کم برخوردار

بزرگیان با اشاره به ویزیت دندانپزشکی رایگان هزار نفر در مناطق کم برخوردار به عنوان اقدام مهم قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان در بحث خدمات درمانی رایگان، اضافه کرد:پزشکان بسیجی ما در این رابطه فعالیت خوبی دارند.

وی بر خدمات رسانی دو شیفته جهادگران سلامت قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان به ویژه در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و اظهار داشت: پزشکان ما این خدمات را رایگان ارائه می‌دهند و امسال هم به این تعداد در روستا‌های کم برخوردار خدمات دندانپزشکی ارائه خواهیم کرد.

بزرگیان با بیان اینکه دنبال گسترش اشتغال بومی در منطقه به همت قرارگاه ملی جهادی کربلا بخش چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج استان کرمان هستیم، خاطرنشان کرد: بحث صنایع دستی بومی منطقه را هم به طور ویژه مدنظر داریم.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار