حجت الاسلام عبدی گفت:آغاز سال نو یک فرصت است و خانه تکانی روح و جسم یک ضرورت برای ادامه مسیر متعالی محسوب می شود
کد خبر: ۹۵۰۰۱۱۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

حجت الاسلام ماشالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آغاز سال نو یک فرصت است خانه تکانی روح و جسم یک ضرورت برای ادامه مسیر متعالی محسوب می شود

حجت الاسلام ماشالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:هر عید یک فرصت است و‌ سال نو نیز بهترین فرصت برای خانه تکانی است تا مردم با اراده ای قوی و پر شتاب آینده را بهتر از قبل بسازند.

وی افزود: نامگزاری مستمر و‌ پیوسته شعار هر سال نشان از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز شکوفایی جامعه در حوزه اقتصادی است که بایستی متولیان امر بیش از گذشته دغدغه مند باشند.

حجت الاسلام عبدی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پیش قراول در اجرای فرمانده معظم کل قوا بوده است افزود: به حمدلله شاهد هستیم بسیج و سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی اشتغال آفرینی به ویژه تقویت کارگاه های زود بازده اقدامات موثری انجام داده است که این مهم یک ظرفیت بی نظیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله مطرح کرد:امروز نیاز است مردم و مسئولین با یک وحدت و همدلی جهادگونه گام اثربخشی در حوزه مهار تورم بردارند که این تحقق پذیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نظام‌ جمهوری اسلامی توان خود را در چهل و چهار سال گذشته در میدان های مختلف به اثبات رسانده است و قدرت های عالم سر تعظیم فرود می آوردند و مطمنا به یاری خدا در سال جدید نصرت و پیروزی شامل حال این ملت خواهد شد.

ارسال نظرات