نذرواره امید ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲

کالابرگ خرید کفش و پوشاک در قالب رزمایش کمک های مومنانه به افراد نیازمند در نیکشهر اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۴۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتوگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: طرح توزیع کالابرگ خرید پوشاک در قالب رزمایش نوروزی کمک های مومنانه توسط سپاه و بسیج برای کمک به خرید عیدانه بین افراد مورد نظر هر محله به همت بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات برای خرید البسه و کفش بامحوریت پایگاه های مقاومت بسیج انجام شد.

 سرهنگ نکوئی افزود: بالغ بر ۶۰۰ سری کالابرگ ۳۰۰ هزار تومانی با اولویت سنجی انجام شده توسط فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج محلات به خانواده های شناسایی شده جهت تهیه کفش و پوشاک نوروزی تقدیم شد.

وی افزود: به مناسبت ایام عید باستانی نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان جهت ارائه خدمات انسان دوستانه به مردم عزیز شهرستان، ۱۸ گروه جهادی نیز برای انجام برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی، ورزشی، خدمات درمانی، عمرانی و ... جهت همدلی با مردم محروم روستاها و حاشیه شهر مشغول به فعالیت می باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر عنوان کرد: در پایان از درگاه خداوند متعال برای همه مردم عزیز ایران اسلامی بخصوص مردم عزیز شهرستان نیکشهر سالی خوب و خوش و همراه با سلامتی و موفقیت و سربلندی و عزت و افتخار و بهروزی آرزومندم.

ارسال نظرات