خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: با استقبال گروه‌های جهادی شاهد افزایش ۳۰ درصدی تعداد گروه‌های جهادی جهت حضور در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته هستیم.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۴۵
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از فعالیت قرارگاه جهادی یونس تهران در شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایام آغازین سال ۱۴۰۲ حضور گروه‌های جهادی را در سراسر استان خراسان جنوبی داریم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در این راستا در سطح استان خراسان جنوبی ۲۵۵ گروه جهادی تاکنون در نقاط مختلف حضور یافته اند و بیش از سه هزار و جهادگر بومی و غیربومی در این گروه‌ها فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۹ گروه جهادی میهمان هستند، گفت: امروز هم به بازدید از قرارگاه جهادی ملی یونس آمده ایم که در مرز افغانستان در شهرستان زیرکوه حضور یافته اند و با حضور ۱۲۰ جهادگر به ارائه خدمات مختلف از جمله عمرانی و کانال کشی مزارع کشاوری و ... پرداخته اند.
هنری ادامه داد: از ۲۱ اسفند ماه شاهد حضور گروه‌های جهادی در سطح خراسان جنوبی هستیم که در بیش از ۱۵۷ نقطه روستایی و ۹۰ نقطه محروم به صورت منسجم حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: با استقبال گروه‌های جهادی شاهد افزایش ۳۰ درصدی تعداد گروه‌های جهادی جهت حضور در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته هستیم و امیدواریم امسال شاهد حضور پرثمرتر این گروه‌ها در سطح استان باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها