همدان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از اجرای رزمایش خدمت رسانی و جهادی در ملایر طی ایام نوروز در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۲۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

محمد ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های رزمایش خدمت رسانی و جهادی بسیج سازندگی ملایر در ایام تعطیلات سال نو اظهار کرد: در رزمایش جهادی ملایر که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده، ۱۰ گروه جهادی نمایشگاه بهاره، با محوریت دستاوردهای اقتصاد مقاومتی به مدت ۱۰ روز برگزار کردند.

وی گفت: از اولین روز سال نو نیز ۱۸ گروه جهادی حوزه‌های محلات شهرستان با توزیع ۵ هزار بسته مواد غذایی و ذبح ۴ رأس گوسفند با عنوان کمک‌های مومنانه در مناطق کم برخوردار شهر و روستا در این رزمایش حضور موثری داشته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: اعزام ۳ گروه جهادی عمرانی شهید نظری، شهید نقدی و گروه جهادی حوزه امام حسین( ع) برای ساخت و مرمت منازل محرومین نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: اعزام یک گروه پزشکی برای ویزیت رایگان در روستاهای محروم بخش زند و جوزان به مدت دو روز، همچنین مشاوره کشاورزی توسط گروه جهادی بسیج مهندسین کشاورزی از ۲ فروردین تا ۵ فروردین در رزمایش بسیج سازندگی ملایر برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات