خبرهای داغ:
مسئولین شهرستان سرپل ذهاب در ایام نوروز با خانواده معظم شهیدان عزت اله فلاحی، نجف شیرمحمدی و شمس اله صدیقی دیدار و آنها را مورد تفقد و دلجویی خود قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۰۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب با حضور در منزل شهیدان عزت اله فلاحی، نجف شیرمحمدی و شمس اله صدیقی ضمن دیدار با خانواده این عزیزان، آنها را مورد تفقد و دلجویی خود قرار دادند. 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی از بهترین سرمایه خود برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور گذشتند و به این سبب شایسته دریافت بهترین پاداش الهی که همان شهادت است شدند .

صدراله بابلی افزود : شهدا از مقربان درگاه الهی هستند و به مصداق آیه شریفه قرآن ، زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند .

وی تصریح کرد : شهادت بهترین و بالاترین و شریف ترین نوع مرگ است که نصیب هر کسی نمی شود و قطعا کسی که شهید می شود نزد خداوند بسیار عزیز است .

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ادامه ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت : شهدا امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند و به همین سبب همه مردم مدیون و مرهون شهدا و خون شهدا هستند.

سرهنگ مجتبی کاکایی افزود: خانواده های معظم شهدا برگردن ما حق بزرگی دارند که عزیزان خود را برای دفاع از انقلاب و کشور به جبهه ها فرستادند .

وی تصریح کرد : سرکشی از خانواده های شهدا و حضور در کنار آنها کمترین کاری است که باید بصورت مداوم انجام شود خانواده های شهدا انسان های بزرگی هستند و قطعا حضور در کنار آنها باعث تقویت روحیه مسئولین برای خدمت بیشتر به مردم می شود .

ارسال نظرات