به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم، بسیجیان و خیرین ۷۲ هزار بسته معیشتی در استان گیلان و به ارزش ریالی ۸۳۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۴۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی در سالن ورزشی الغدیر با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در کشور ادامه دارد، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا و دستور مقام معظم رهبری در خصوص آغاز رزمایش مواسات و کمک مؤمانه، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام مختلف سال کردند که بسیار در ایجاد آرامش در کشور تأثیرگذار بوده است. 

وی توزیع بسته‌های معیشتی در کشور را نمونه بارز نوع دوستی مردم ایران در هنگام مواجه با بحران نسبت به یکدیگر دانست و گفت: مردم ایران نشان دادند که اگر پای ایثار، فداکاری و کمک به هم نوع در میان باشد از هیچ تلاشی در راستای کمک به نیازمندان دریغ نکرده و حتی از مایحتاج زندگی خود می‌گذرند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در استان گیلان افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با بهره‌مندی از ظرفیت بسیجیان، خیرین و مردم ۷۲ هزار بسته معیشتی در استان گیلان و به ارزش ریالی ۸۳۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شده است. 

نقدی با اشاره به نقش خیران و مردم در توزیع بسته‌های معیشتی بیان کرد: در طول چند سال گذشته خیران یکی از بازوهای محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با کمک خود به نیازمندان نقش مهمی در برقراری آرامش در جامعه داشتند. 

وی یکی از راه‌های افزایش امید در جامعه را کمک به نیازمندان در برهه‌های مختلف دانست و گفت: مردم ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شایسته ارائه بهترین خدمات توسط کارگزاران نظام هستند که باید به آنان توجه شود. 

پایان پیام/

ارسال نظرات