فرمانده سپاه قدس گیلان:

وحدت در حوزه فرهنگی در دستور کار باشد

فرمانده سپاه قدس گیلان بر حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دو قطبی سازی در حوزه فرهنگی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۵۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با بیان اینکه دشمن روی نقاط ضعف ما برنامه ریزی کرده است گفت: در فتنه اخیر دشمن روی نقطه ضعف ما دست گذاشت لذا باید این موارد اصلاح شود البته عملکرد در این حوزه باید طبق منظومه فکری رهبری باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر حفظ وحدت در حوزه فرهنگی بیان کرد: در تصمیمات خود باید این موضوع را در نظر بگیریم که نظام دچار چالش نشود و مسئولین در استان نیز نباید وحدت جامعه را از بین ببرند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و تقسیم مردم به بی حجاب و با حجاب گفت: مسائل فرهنگی باید با همراهی مردم حل و فصل شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله حجاب چند بعدی است تصریح کرد: بحث حجاب ادامه اغتشاشات است و دشمن می‌خواهد از طریق حجاب وحدت جامعه را از بین ببرد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مسئله بی حجابی با تصمیمات عادی حل نمی‌شود و باید کار جهادی کنیم افزود: وضعیت بد عفاف و حجاب و هنجارشکنی تنها مختص رشت نیست و گزارشات زیادی از مراکز استان‌ها در این باره دریافت می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی از سیاسیون از دو قطبی کردن جامعه و سیاسی جلوه دادن مسئله حجاب نفع می‌برند.

ارسال نظرات