خبرهای داغ:

بیش از ۴۰۰ شکایت در شرکت پخش فرآورده‌های منطقه شاهرود ثبت و مورد بررسی و پایش قرار گرفت

شاهرود_با تلاش بی وقفه در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به بیش از ۴۰۰ شکایت و مطالبات ثبتی در سامانه ۰۹۶۲۷ رسیدگی شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۸۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

سعید خادمیان مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در گفتگو با خبرنگار بسیج درباره فعالیت‌های سامانه پاسخگویی عنوان کرد؛ این سامانه از سال ۸۶ همزمان با سهمیه بندی بنزین در ستاد شرکت ملی پخش آغاز بکار و در سال ۸۹ همزمان با طرح هدفمندی یارانه‌ها سامانه ۰۹۶۲۷ به صورت ۲۴ ساعته فعالیت میکند.
او اضافه کرد: همکاران روابط عمومی ضمن شنیدن صدای مردم، تماس‌ها را به صورت دقیق به مناطق و سپس مناطق بعد از بررسی و پایش موارد، به واحد‌های مربوطه منعکس و گزارش‌ها به صورت هفتگی به مدیریت منطقه ارائه داده میشود.
خادمیان در ادامه افزود؛ عمده تماس‌هایی که گرفته میشود، درباره سهمیه پایه نفت گاز در بحث طرح پیمایش، کم فروشی سوخت، دریافت مبلغ اضافه، نحوه‌ی سوخت رسانی، سهمیه عملکردی و بحث نحوه واریز سهمیه نفت گاز در کارت هوشمند ناوگان حمل و‌نقل، پیگیری کارت هوشمند، فرآیند صدور کارت و نظارت بر اماکن مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بیش از ۴۱۰ شکایت و انتقاد‌هایی است که در ۸۷ مجاری عرضه سوخت و ۴۲ باب جایگاه سی ان جی تا پایان سال ۱۴۰۱ صورت پذیرفته و به آن‌ها رسیدگی شده است.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود درباره درصد رفع مشکلات و شکایت‌ها گفت: در بیش از ۹۰ درصد موارد مشکلات توسط همکاران ستاد و نواحی تابعه رفع شده و شاکی از پیگیری‌ها رضایتمندی حداکثری داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها