خبرهای داغ:

مراجعه بیش از ۱۱ هزار بیمار به مراکز درمانی شرق استان سمنان

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: مراجعین به بیمارستان‌ها از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ الی ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ به مراکز درمانی این دانشگاه ۱۱ هزار و ۵۶۴ بیمار بوده که خدمات سرپایی و بستری به آنان ارائه شده است.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۱۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

مراجعه بیش از ۱۱ هزار بیمار به مراکز درمانی شرق استان سمناندکتر حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار بسیج، افزود: ۸۴۴۰ بیمار به صورت سرپایی مداوا شده و ۳۱۲۴بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند.
شیبانی به تشریح خدمات اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در طرح سلامت نوروزی پرداخت و اظهار کرد: این طرح از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد که در این مدت در مجموع ۶۹ حادثه ترافیکی در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود (دیسپچ) ثبت شد که به دنبال این حوادث ۱۷۲ نفر مصدوم شدند و تعداد ۱۱۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۵۷ نفر بصورت سرپایی در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این مدت متاسفانه ۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.
او در ادامه افزود: دراین مدت، اورژانس هوایی با ۴سورتی پرواز ۱۱مصدوم را جهت ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل کرد.
شیبانی افزود: ۶۰۰ مأموریت شهری و ۳۰۳ مأموریت جاده‌ای از ابتدای طرح امداد نوروزی تا امروز انجام شده است.
او خاطر نشان کرد: طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت و تیم‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده‌ها، امدادرسانی را به نحو بهتری برنامه‌ریزی کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: در این ایام یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به هم‌وطنان در حال آماده‌باش قرار دارند.
شیبانی با اشاره به فعالیت و مشارکت ۱۷۴ نیروی اورژانس ۱۱۵ در طرح نوروزی اضافه کرد: از مجموع پایگاه‌های اورژانس، ۴ پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی و ۱۶ پایگاه جاده‌ای است.
او پیش‌بینی موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارتقای و بهبود سطح خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی را از دیگر خدمات این مدیریت در شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان حاضر یک پزشک به‌صورت ۲۴ ساعت در ستاد حضور دارد و مردم می‌توانند در صورت بروز هرگونه خطری با ستاد هدایت و مراکز پیام مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها