خبرهای داغ:
به همت جهادگران مسجدی،

از اعطای وام قرض‌الحسنه تا تهیه و توزیع پوشاک و بسته‌های معیشتی در شاهرود

شاهرود_ قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) اقدامات متنوع خدمت رسانی به خانواده‌های کم برخوردار شاهرود را در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده و اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۲۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

از اعطای وام قرض‌الحسنه تا تهیه و توزیع پوشاک و بسته‌های معیشتی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود به مناسبت، سال نو و ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت‌های جهادی نموده است که به گوشه‌ای از آن در ادامه می‌پردازیم.
اعطا وام قرض الحسنه به مبلغ۱۰میلیون تومان به ۳ نفر و تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ دست لباس مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه و بیش از ۲۵جفت کفش در نقاط محروم و تهیه و توزیع انواع کمد چوبی و ظروف آشپزخانه بین خانواده‌های کم برخوردار شاهرودی از جمله فعالیت‌های این قرارگاه جهادی می‌باشد.
تهیه و توزیع ۱۸ سبد غذایی بین محرومان و خانواده‌های کم برخوردار و سرکشی از چندین خانواده بیمار تحت پوشش خیریه و بررسی مشکلات و رفع نیاز‌های آنان توسط، مددکاران این قرارگاه انجام شده است.
این قرارگاه محله محور به همت خیرین و پایگاه‌های بسیج عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و ساجده حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) و کانون خادمیاران رضوی و خیریه مسجد تشکیل و از ابتدای شیوه کرونا تاکنون فعالیت‌های جهادی متنوعی را در این محله و شهرستان انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها