بزرگواران دغدغه‌مند فرهنگی، اجتماعی و امت شهیدپرور دیار ۱۵ خرداد؛ در طی تماس با مسئول سینما (شماره تماس سینماقدس ورامین : ۰۲۱_۳۶۲۴۴۹۶۹)، درخواست اکران این فیلم را در شهرستان ورامین به ثبت برسانند.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۶۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به اطلاع خانواده معزز و مکرم شهداء، ایثارگران و جانبازان، نیروهای جبهه انقلاب، طلاب و دانشجویان محترم، فعالین فرهنگی در شهرستان ورامین می‌رساند؛ با عنایت به پخش فیلم سینمایی( غریب) ویژه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر،  به کارگردانی محمد حسین لطیفی؛ هم اکنون در سینماهای شهر تهران؛ در طی تماس با سینمای ورامین و اعلام عدم درخواست شهروندان ورامینی بابت اکران فیلم در سینمای ورامین؛ لذا خواهشمند است بزرگواران دغدغه‌مند فرهنگی، اجتماعی و امت شهیدپرور دیار ۱۵ خرداد؛ در طی تماس با مسئول سینما، درخواست اکران این فیلم را در شهرستان ورامین به ثبت برسانند.

شماره تماس سینماقدس ورامین :
۰۲۱_۳۶۲۴۴۹۶۹

فیلم( غریب) در حوزه دفاع مقدس، برشی از دوران زندگی فرماندهی شهید محمد بروجردی معروف به ( مسیح کردستان ) در منطقه غرب به تصویر می‌کشد .
سال ۱۳۵۸ باآغاز اعتراضات در کردستان توسط احزاب سیاسی کرد از جمله کومله و دموکرات، محمد بروجردی از طرف سید روح الله خمینی(ره) ماموریت می‌یابد تا به عنوان فرمانده سپاه کردستان این اوضاع را سروسامان دهد. این فیلم به بخشی از زندگی محمد بروجردی در کردستان و شیوه فرماندهی او در مدیریت این اعتراض‌ها پرداخته است .

ارسال نظرات