خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی گفت: یوم الله ۱۲ فروردین حکومت مستضعفین که حکومت خداست به‌جای طاغوت به ارمغان آورد
کد خبر: ۹۵۰۱۳۶۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری شهرستان البرز حجت الاسلام مهدوی خطیب نمازجمعه شهر الوند در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) و تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) و روز جمهوری اسلامی عنوان کردند: حقيقت روزه تقواى همه جانبه است و هر كه به تقوا دست پيدا كند به ثمرات دنيوى و اخروى وآثار فردی و اجتماعی فراوانى كه قرآن و روايات به طور گسترده بدان اشاره كردند دست مى‏ يابد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فضایل حضرت خدیجه(س) عنوان کرد: حضرت خدیجه(س) دارای سه عنوان مادری هستندیکی عنوان ام‌المؤمنینی که مطرح قرآن کریم است.عنوان دوم «مادری ائمه اطهار»(ع) أمّ الائمة المعصومین(ع) است حکمت و عنوان سوم مادری برای حضرت خدیجه(س) ، عنوان و لقب «مادر اسلام» است.


وی بااشاره به حدیث امام حسن مجتبی (ع) می‌فرمایند: «نیک‌ترین نیکی‌ها و زیباترین زیبایی‌ها، خوش اخلاقی است» تصریح کرد: در این حدیث حَسَنیّه، جایگاه خوش‌اخلاقی را چنان والا می‌دانند که آن را «أحسنُ الحسن»-برترین نیکی‌ها- معرفی می‌فرمایند.


حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) ۱۲ فروردین بیان کرد: ۱۲ فرودین روزی است که کنگره‌های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت، و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به‌جای آن نشست؛ وآن عید ملت ماست؛ زیرا در این روز، با قدرت ملی، سرنوشت خود را به‌دست گرفتیم.


وی افزود: بدون شک امروز مهم‌ترین اولویت کشور، تلاش شبانه‌روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی، مهار تورم، بالابردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی‌های معیشتی خانوارها است.و مردم هم نقش مهمی در این مسئله دارند و با اسراف و تجمل گرایی نباید هزینه ها را در کشور بالا ببریم.


خطیب نماز جمعه الوند عنوان کرد: اوضاع رژیم صهیونیستی وآمریکا، دقیقا طبق همان پیش‌بینی جلو می‌رود که برخی مقامات این دولتها گفته‌اند و آن اینکه، صهیونیستها باید با کابوس فروپاشی قبل از ۸۰سالگی روزگار فلاکت‌بار خود را بگذرانند و منازعات احتمالی پیش رو در آمریکا، نقطه آغاز بحران‌های داخلی در این کشور نیست، بلکه نقطه آشکارسازی آن به‌شمار می‌رود که ترامپیسم یک طرف این دعواست.شکاف‌های اقتصادی، اختلافات طبقاتی، نارضایتی‌های اجتماعی، خشم رنگین‌پوستان و... ازجمله مواردی هستند که هر یک عامل تسریع‌کننده را در وقوع و استمرار بحران داخلی آمریکا خواهند داشت.


وی درپایان گفت: وزارت کشور در بیانیه‌ای با تأکید بر غیرقابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطرنشان کردند که با توجه به پای‌بندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر، با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به‌معروف و ناهیان ازمنکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذی‌ربط، نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.

انتهای پیام ۱۰۰۶

ارسال نظرات
پر بیننده ها