پیام فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن دوازده فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۲۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲فروردین‌ماه، سالروز تثبیت حاکمیت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مقدرات دیار دین‌مدار ایران اسلامی است. در این روز بزرگ، اراده‌ی پولادین ملت یکپارچه، متحد و متدین ایران عزیز، در قالب رأی قاطع و کم‌نظیر ۹۸ درصدی به حاکمیت اسلام و آموزه‌های حیات‌بخش آن بر سرنوشت خود، متجلّی شد و زنگارهای سلطه‌ی ۲۵۰۰ساله‌ی طواغیت، به طور رسمی و در سایه‌ی انتخاباتی آزاد، از ساحت آینه‌ی حکمرانی این سرزمین، زدوده گشت.

خون‌های پاک شهیدان و مجاهدت‌های جان‌فرسای ره‌پویان سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر طریق عزت و آزادگی در طی نهضت بزرگ اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، در این روز بزرگ به ثمر نشست و نتیجه‌ی درخشان آن، الهام‌بخش ملت بزرگ ایران در مقاطع و برهه‌های سخت و سهمگین اسلام و انقلاب اسلامی و نیز همه‌ی ملت‌های آزاده و ستمدیده‌ی منطقه و جهان، تا به امروز گشت و صراط مستقیم تحقق اهداف و آرامان‌های ملت انقلابی ایران اسلامی، بر پایه‌ی این انتخابات تاریخی و مبارک، ترسیم شد تا فصل نوین و الهام‌بخشی از حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این ملت ریشه‌دار در برابر دیدگان همگان، گشوده گردد.

اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از این رخداد عظیم تاریخی، روند پیش‌رونده‌ی تحقق اهداف و آرمان‌های ملت در سایه‌ی راهبری‌های تعالی‌بخش امامین انقلاب اسلامی و حضور پرشور و مسئولانه‌ی همه‌ی اقشار و آحاد ملت در تمامی صحنه‌ها، خورشید فروزان آن حماسه‌ی عظیم را همچنان پرحرارت و درخشان نگهداشته است. اینجانب فرارسیدن سالروز این حماسه‌ی درخشان ملّی، دینی و انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و به همه‌ی اقشار مختلف جامعه به ویژه از استان قهرمان‌خیز، استکبارستیز و شهیدپرور بوشهر، تبریک می‌گویم و امیدوارم آهنگ تحقق اهداف و آرمان‌ها‌ و رفع مشکلات و کاستی‌ها، تا لحظه‌ی تحویل زمام امور این ملت متمدن و تاریخ‌ساز به صاحب حقیقی‌اش امام عصر عجّل الله تعالی فرجه، تداوم یابد.

 

سرتیپ پاسدار علی رزمجو

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار