مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:
زنجان _ مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت:رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با نامگذاری این شعار هدف دولت را در سال جدید مشخص کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۷۵
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

تحقق شعار سال با همکاری مردم و دولت محقق می شود

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت:مهمترین نکته شعار سال هدف‌گذاری جدی برای عملکرد دولت در سال جدید است که تمرکز اصلی دولت باید بر مهار تورم و رشد تولید باشد.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده مهار تورم از طریق رشد تولید صورت می‌گیرد، تصریح کرد:زمانی که تولید افزایش پیدا کند سرمایه ملی، منافع ملی و منابع ملی نیز افزایش پیدا می‌کند و همین امر موجب مهار تورم می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه مسئله مهم کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارزی است، گفت:برای مهار تورم و گرانی در کشور باید بر تولید داخلی و رشد تولید تمرکز کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال و مهار تورم همدلی مسئولین و مشارکت مردم ضروری است، عنوان کرد:توجه به ظرفیت مردم می‌تواند گره گشای مشکلات باشد.

محمدی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شعار سال قابل ارزیابی بودن آن است، بیان داشت:مردم می‌توانند عملکرد دولت را در مقابل مهار تورم و رشد تولید را از ابتدا سال ۱۴۰۲ و تا پایان سال ۱۴۰۲ ارزیابی کنند و این ریل گذاری کار را برای دولت سخت‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شعار سال هدف جدیدی را پیش روی دولت گذاشته است، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت سیزدهم دولت پرکار، پرتلاش و ساعی است و باید در جهت گیری‌ها دقت بیشتری داشته باشد که یکی از مهمترین جهت‌گیری‌ها تمرکز جدی بر مهار تورم و رشد تولید است که این دو موضوع با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان تاکید کرد:امیدوارم در سال ۱۴۰۲ ملت ایران شاهد کاهش مشکلات معیشتی و رونق زندگی بوده و با همکاری ملت و دولت شعار سال مهار تورم و رشد تولید محقق شود.

ارسال نظرات