معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی متبرک، در سفره مادران سخت‌کوش کارآفرین استان که توانسته‌اند خانه‌های خود را به کارگاه‌های کوچک و پررونق تبدیل کنند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۸۳
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، جعفر رئیسیان‌زاده با اعلام این خبر که ۱۱۰۰ بسته معیشتی متبرک به همت بنیاد کرامت رضوی و با هدف حمایت از مادران کارآفرین اهدا شد، اظهارکرد: مادران بهره‌مند از این حمایت، بانوانی هستند که در طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت حضور داشته و با پشتیبانی بنیاد کرامت، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: «مادران ارزش آفرین» یکی از طرح‌های مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی است که در قالب آن، بانوان سرپرست خانوار که در حوزه کسب‌وکار و کار آفرینی فعالیت دارند، مورد حمایت آستان قدس رضوی قرار می‌گیرند و تولیدات این طرح نیز با برپایی نمایشگاه محصولات این کارآفرینان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
 
 معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات اهدای این بسته‌های معیشتی گفت: بسته‌های معیشتی اهدایی شامل دو کیلو گوشت، پنج کیلو برنج و سایر اقلام ضروری است که در مجموع برای تامین حدود ۱۱۰۰ بسته، ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. 
 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح این بوده است که، همان‌طور که این مادران سخت‌کوش توانسته‌اند خانه‌های خود را به کارگاه‌های کوچک و پررونق تبدیل کنند، اکنون رزق و روزی متبرک رضوی نیز در سفره‌هایشان بنشیند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها