خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی عمل کنند

همدان-فرماندار نهاوند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق شعار سال، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی موضوع معیشت و ایجاد اشتغال در شهرستان را جدی پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۹۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر ضرورت عمل به منویات و فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب تاکید و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شد، مدیریت خود را نشان دهند و انقلابی و جهادی موضوع معیشت و ایجاد اشتغال در شهرستان را جدی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری دراین شهرستان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های این حوزه را تقویت کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بحث ساماندهی نهر شعبان جدی است و بخش عمده بحران آب و نارضایتی‌ها در شهرستان مربوط به نهر شعبان و آب کشاورزی است، بر حل مشکل و مدیریت این بحران از هم اکنون و پیش از شروع فصل آبیاری تاکید کرد.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.

احمدوند با تاکید بر تعیین تکلیف سرپرستی ادارات شهرستان اظهار کرد: تغییر مدیران ادارات وظیفه دولت است و اجازه  دخالت به هیچ شخصی را در این رابطه نمی‌دهیم.

وی در پایان به دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند پاسخگو مردم بوده و همچنین ارتباط با اصحاب رسانه را نیز بعنوان یک فرصت خوب و بر مبنای جهاد تبیین جدی بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات