خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی و نگاه تکلیف مدارانه است

همدان-فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال عزم جدی و نگاه تکلیف مدارانه نیاز است، گفت: امسال سال انتخابات است و انتخابات باید فرصتی برای وحدت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی باشد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۹۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم مخفی در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در ماه‌های پایانی سال در حوزه مسایل اجتماعی و کنترل بازار اظهار کرد: عملکرد موفق دولت در استان نتیجه تلاش و زحمات شبانه روزی مدیران است و نباید اجازه دهیم اقدامات خوب انجام شده را سیاه‌نمایی کنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال عزم جدی و نگاه تکلیف مدارانه نیاز است، افزود: امسال سال انتخابات است و انتخابات باید فرصتی برای وحدت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی باشد.

فرماندار شهرستان همدان نا امید کردن مردم را خواست دشمن دانست و تاکید کرد: مطالبه‌گری هم باید مشفقانه، دلسوزانه و خیرخواهانه باشد و بیان کردن بسیاری از مسایل و نقطه نظرات در رسانه و فضای مجازی بجز ملتهب کردن فضا سودی ندارد.

وی یادآور شد: مجموعه فرمانداری شهرستان هر آنچه توانسته به مدیریت شهری کمک کرده و ضمن ارتباط مستمر، خیلی از مسایل و‌ دغدغه‌ها را بدون تعارف از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم.

مخفی با بیان اینکه از شورای اسلامی شهر نیز در سال جدید انتظار یکصدایی، وحدت و‌ تمرکز بر اولویت‌های شهر را داریم، با اشاره به عملکرد کمیسیون تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری تصریح کرد: محور کار ما در این کمیسیون قانون است و برای خوش آمدن و بد آمدن شخصی تصمیم نمی‌گیریم و با نگاه سلیقه‌ای به موضوعات هم مخالف هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات