خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

مدیران ادارات برنامه محور و هدفمند در راستای جهش تولید در شهرستان قدم بردارند

همدان-فرماندار فامنین گفت: مدیران ادارات شهرستان باید در ایجاد اشتغال و کمک به تولید، برنامه محور و هدفمند فعالیت کرده و در راستای جهش تولید در شهرستان قدم بردارند.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۳۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه فامنین و هیأت همراه با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق برای استفاده از برکات این ماه اظهار کرد: روحیه سپاهی هر جا باشد آنجا جای پیشروی، گره‌گشایی و بن بست شکنی و کمک به مردم است و به لطف خدا این روحیه در مجموعه سپاه شهرستان و مجموعه فرمانداری حاکم است.

وی تصریح کرد: مجموعه فرمانداری با روحیه جهادی به دنبال انجام کارها و مأموریت‌های شهرستان است.

فرماندار فامنین با بیان اینکه نکات خوبی در بحث شعار سال و ریل گذاری در بحث مهار تورم و رشد تولید از سوی امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی) بیان شد، افزود: بحث مهار تورم در سطح ملی دنبال می‌شود اما در زمینه رشد تولید، برنامه‌های خوبی برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اداراتی که در بحث ایجاد اشتغال می‌توانند فعالیت کنند در این زمینه جدی هستند، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات شهرستان باید در ایجاد اشتغال و کمک به تولید، برنامه محور و هدفمند فعالیت کرده و در راستای جهش تولید در شهرستان قدم بردارند.

حسینی اظهار کرد: در انتهای سال ۱۴۰۲ گزارش فعالیت‌های صورت گرفته ادارات در این زمینه یکی از اولویت‌های ارزشیابی مدیران شهرستان است.

وی اضافه کرد: در اولین جلسات شهرستان جلسه رشد تولید برگزار خواهد شد و مجموعه ادارات متولی و افراد صاحب نظر در این زمینه را پای کار خواهیم آورد.

فرماندار فامنین گفت: نسبت به رشد تولید در سال ۱۴۰۲ در شهرستان و شعار محوری و اصلی همه مدیران و مسئولان یعنی رشد و تعالی شهرستان فامنین بسیار امیدوار هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات